İçeriğe geç

Mağaza Değişim Süresi Kaç Gün

Mağazadan alınan ürün değişimi kaç gündür?

Tüketiciler, mesafeli alışverişlerde (örneğin internet, telefon) 14 gün, kapıda ödemeli alışverişlerde 14 gün, taksitli alışverişlerde ise 7 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve sözleşmesel ceza ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.

Değişim fişi kaç gün geçerli?

Kullanılmamış, ambalajı açılmamış, işaretlenmemiş ve değiştirilmemiş ürünleri fatura tarihinden itibaren en geç 30 gün içinde değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. Kullanılmış, işaretlenmemiş ve yenilenmiş ürünlere ilişkin talepler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun çerçevesinde değerlendirilecektir.

Tüketici haklarına göre ürün değişim süresi kaç gündür?

(6) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma süresi dolmadan önce satıcı veya sağlayıcı, tüketiciden herhangi bir ad altında ödeme yapmasını veya tüketicinin borcunu gösteren bir belge sunmasını isteyemez.

Koşulsuz iade hakkı kaç gün?

İnternet veya telefonla yapılan alışverişlerde, kararlaştırılmış bir teslimat süresi verilmemişse, satıcı en geç otuz gün içinde malları göndermek zorundadır. Mallar bu süre içinde gönderilmezse, tüketici sözleşmeyi feshetme ve on dört gün içinde tüm ödemeleri yasal faiziyle birlikte geri alma hakkına sahiptir.

İade yok değişim var yasal mı?

“Değişim mümkün, iade yok” gibi ifadeler hukuka aykırıdır.

Her mağaza iade kabul etmek zorunda mı?

6052 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, bir mağaza veya işletmede inceleme yoluyla satın alınan ürünler için bir cayma hakkı öngörmemektedir. Bu kanuna göre, mağazalar böyle bir geri ödeme yapmakla yükümlü değildir.

LC Waikiki değişim süresi kaç gün?

Ancak LC Waikiki mağazalarımızda kullanılmamış ve deforme olmamış ürünlerin değişim/iadesini makbuz veya fatura ibraz ederek 30 güne kadar destekliyoruz. Ürün kampanyada değilse müşteri memnuniyeti nedeniyle bu süre 60 güne kadar uzatılabiliyor.

Boyner mağaza değişim süresi kaç gün?

Ürünleri teslim aldıktan sonra BOYNER satıcılarındaki ürünleri 30 gün, diğer satıcılardaki ürünleri ise 14 gün içinde iade edebilirsiniz.

Değişim yapmayan mağaza nereye şikayet edilir?

Şahsen veya avukat aracılığıyla; Başvurular, tüketici uyuşmazlık çözüm organlarına şahsen, posta yoluyla veya Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) üzerinden elektronik ortamda yapılabilir.

14 günden sonra iade olur mu?

Mesafeli Satış Yönetmeliği’nin 12(1) maddesine göre tüketici, cayma hakkını kullandığına dair bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde tüm bedelleri iade etmekle yükümlüdür. 14 günden uzun süren iade talepleri işleme alınamaz.

Fişsiz değişim olur mu?

Satın alma fişi/fatura olmasa bile tüketicinin iade hakkı vardır. Bu fişe eklenen mal için fatura veya benzeri belgenin iadesini talep edebilir; 3065 sayılı KDV Kanunu’nun 54 sayılı KDV tarhiyatı yürürlükten kaldırılmıştır.

Ayıpsız misli ile değişim ne demek?

Satıcı, alıcının seçim hakkını kullanmasını, derhal ayıpsız benzer bir malı teslim ederek ve uğradığı bütün zararı tazmin ederek engelleyebilir. Alıcı, sözleşmeden dönme hakkını kullanır ve şartlar bunu haklı kılmazsa, hâkim satılan şeyin onarılmasına veya satış bedelinin indirilmesine karar verebilir.

Ürün değişimi kaç gün sürer?

1. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca, Alıcı, satın aldığı ürünü teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanarak iade edebilir.

1 ay sonra iade edilir mi?

Evet, satın alınan malın ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iadesini, ayıpsız bir ürünle değiştirilmesini, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir.

Ürün iade hakkımız hangi hallerde geçerli?

Alıcı; Mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde Müşteri, malı teslim aldığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

Değişim yapmayan mağaza nereye şikayet edilir?

Şahsen veya avukat aracılığıyla; Başvurular, tüketici uyuşmazlık çözüm organlarına şahsen, posta yoluyla veya Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) üzerinden elektronik ortamda yapılabilir.

Tüketici aldığı malı iade edebilir mi?

Evet, satın alınan malın ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iadesini, ayıpsız bir ürünle değiştirilmesini, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir.

Eve mağazadan alınan ürün iade edilir mi?

Mağazalarımızdan ürün iade etme seçeneğimiz bulunmamaktadır. İade talebinizin bir parçası olarak bize geri gönderdiğiniz ürünler depo adresimize teslim edildikten sonra tarafımızca incelenecektir. Bu işlemler 7 iş günü içerisinde tamamlanacak ve size bu konuda bilgi verilecektir.

Memnun kalmadığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?

İade ettiğiniz ürünün faturası şirket faturası ise, bu ürünü iade ederken kurum tarafından düzenlenen iade faturasını da eklemeniz gerekmektedir. İade faturasında kargo ücreti hariç olmak üzere ürünün birim fiyatı ve KDV’si yer almalıdır. İade etmek için ürünü paketleyip bir notla geri gönderin.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

casino metropol bursa escort şişli escort ankara escort bayan ataşehir escort casibom